Ние, екипът на „Амая Бийч“ отдавна сме възприели осъществяването на вашето сватбено тържество като мисия и вярваме, че с наша помощ по организацията и провеждането му даваме своя принос за създаването на хиляди нови семейства.

Но в какво всъщност се състои нашата дейност? Много от клиентите ни си представят, че „Амая Бийч“  е просто един ресторант с красиви просторни зали, вкусна храна, който е удобен за провеждането на сватби. Да, това е така, но не само. В следващите редове ще Ви  опишем как преминава целият процес – от огледа до кулминацията на сватбения ден.

Решили сте, че искате да направите голямата крачка през следващото лято и избирате да се доверите на нас. Ето какво можем да ви предложим:

  1. Избор на дата – Нашият ивент мениджър Катя Господинова е постоянно на ваше разположение и чака да се свържете с нея +359 893 027 114, за да ви помогне с избора на най-подходящата дата за вас и вашите гости.
  2. Избор на зала – Благодарение на големия ни опит, натрупан с провеждането на над 1000 възхитителни сватби, ние ще ви помогнем да изберете най-добрата зала за сватбеното си тържество, в която вие и гостите ви да се чувствате максимално комфортно.
  3. Избор на сватбен сценарий – Това е един от най-важните моменти. Нашият ивент мениджър ще ви помогне да съставите подробен сценарий за провеждане на цялото празненство. В него по минути се описват всички етапи на тържеството – welcome drink, изнесена церемония, влизане в ресторанта, часове за изнасяне на различните части на менюто (салата, предястие, основно, следястие, торта) и много други детайли, за които най-вероятно дори не сте се сетили. Този план е изключително важен.
  4. Избор на меню – За да изненадате своите гости с най-неустоимото меню, ще организираме за вас дегустация, на която главният ни готвач ще ви помогне да направите най-добрия избор.
  5. Работа в екип и лично отношение – Ние работим прекрасно с всички сватбени агенции, диджеи, фотографи, флористи и водещи, което ни помага да обединим усилия и заедно да осъществим вашата мечта.